10 saker som ger mig glädje när det är höst:

  1. Frost som knastrar under kängorna när man är ute och går.
  2. Regniga dagar när man kan sitta inne och dricka kanelkaffe och te.
  3. Att det blir extra mysfaktor när man tänder ljus.
  4. När färgen på löven ändras och faller av träden.
  5. Skogspromenader när vädret är precis lagom mulet och marken inte är för blöt.
  6. Att kunna dra på sig halsduk, vantar och mössa.
  7. Den där speciella höstdoften som finns utomhus, och den kyliga luften.
  8. Musik som jag förknippar med just höst, närmare besämt José González och Bonobo.
  9. Att fika med vänner inne i stan. Stockholm är som mysigast när det är höst.
  10. Att åka buss när det regnar ute.

Comments




Name:


E-mail:


Blog/site:





Trackback
bloglovin

Mitt namn är Natalie och den här bloggen är min dagbok. Här skriver jag om mitt vardagsliv och delar med mig av sånt jag vill minnas när jag är gammal och grå.